Delfínci – žákyně A,B

aktualityrozpis tréninků + členkytrenérkyzávodyGDPR

Neděle 7.11.2021 – mimořádný trénink

7.11. bude mimořádný trénink před soutěží „Táborský pohár“. Časy a místo dle nedělního rozpisu.

Soutěž pro žákyňky – PRAHA – sobota 13. 11. 2021

Sraz: v 5:40 hod. na hlavním vlakovém nádraží Pardubice
Odjezd: R v 5:59 R 
Příjezd: ve 13:58 hod. na vlakové nádraží
Cena: 200 Kč (doprava) – vybereme v pátek 12.11. na tréninku (prosíme o přesnou částku).
Klub hradí startovné.

Nutné mít s sebou potvrzení o negativním antigenním nebo PCR COVID testu dle aktuální doporučení o platnosti. Budeme vybírat ráno na nádraží.

Na samotný závod: černé jednodílné plavky bez potisku, bílá čepice bez potisku, skřipec, brejličky

Na rozplavbu: oddílové plavky červené kdo má (jinak tréninkové), oddílová čepička, náhradní skřipec

Dále s sebou: oddílové tričko, popřípadě kraťasy, batoh, 2x ručník, (popř.župan), boty na bazén, dostatek pití na celý den (bez bublin), jídlo na celý den (pečivo, těstovinový nebo rýžový salát + ovoce a tyčinka, toast) dle uvážení. Prosím nedávejte dětem brambůrky či křupky.


Úterý
sraz 15:50 v DD BETA
16:00- 17: 00 suchá příprava- balet
17:30 – 18:00 suchá příprava na bazéně
18:00 – 19: 00 voda 

Pátek
sraz 15:50 před DD BETA
16:00 -16: 45 suchá příprava-venku!!
Za nepříznivého počasí v tělocvičně.
17:00 -19:00 voda

Neděle – pouze lichý týden
sraz 7:20 před bazénem
7:30 – 8:00 suchá příprava
8:00 – 10:00 voda


Povinná výbava: 

pití – alespoň 0,5 l bez bublinek, coca-cola nevhodná – prosím, ať děvčata nezapomínají!
svačina – vhodné hroznové víno, banány, celozrné pečivo se šunkou sýrem, musli tyčinky
balet/ gymnastika: přiléhavé tričko, elasťáky – délka jistě přes kolena, ponožky nebo baletní piškotky, vlasy stažené do culíku + sponky!!!
voda: plavky, brejličky, čepička, skřipec, pantofle, ručník

Lenka Semencová, Miroslava Pešoutová, Barbora Štíková

Baletka: Markéta Papadopulo


K závodům je třeba doložit test na Covid antigen nebo PCR a nebo očkování.

13. 11. 2021 Táborský pohár


Všeobecné informace na závody:
Strava na závody:  Nutné dbát na dostatek tekutin, ovoce – banán, přesnídávky, sportovní tyčinky, hroznový cukr, na oběd s sebou vhodné těstoviny/rýže s vařenou zeleninou, těstoviny s kečupem a sýrem nebo rýžový nákyp, pečivo se šunkou a sýrem.

Co s sebou:

  • Plavky – 1x na rozplavbu a 1x černé plavky na povinné figury
  • Čepička – bílá na povinné figury
  • Skřipce i náhradní, brejličky
  • Pantofle, teplé ponožky, tepláková souprava


 

Komentáře jsou vypnuty.