Delfínci – žákyně A,B

informacerozpis tréninkůtrenérky

Letní soustředění – Hodonín 2019
Neděle 25. Srpna – sobota 31. Srpna 2019
Cena 2500 Kč – zašlete na účet klubu – 1202967329/0800, variabilní symbol 819 nejpozději do 15. července!
Doprava: společně vlakem České dráhy do Břeclavi (upřesníme čas), poté zajištěna hromadně autobusem přímo k hotelu
Ubytování Hotel Panon, 2 až 3- lůžkové pokoje, více zde – http://www.hotelpanon.cz/
Jídlo zajištěno v hotelové restauraci ( snídaně, oběd, svačina, večeře)
Bazén Hodonín krytý, 25m – http://www.laznehodonin.cz
Plánovaný dvoufázový trénink ve vodě, suchá sportovní příprava, výlet po okolí
S sebou: hygienické potřeby, pyžamo, alespoň 2 ručníky, pantofle, sportovní obuv, sportovní kraťasy a kalhoty/ šusťáky/elastaky, tričko s krátkým i dlouhým rukávem, spodní prádlo, ponožky, pokrývka hlavy, plavky, brejličkami, včetně všech plaveckých a sportovních pomůcek (seznam upřesní trenér), batoh, krém s SPF 50.

  • Mobilní telefon nebo tablet dle vašeho uvážení, na vlastní odpovědnost.
  • Potvrzení o bezinfekčnosti – vybereme v den odjezdu!
  • Pravidelně užívané léky, včetně seznamu předat trenérovi v den odjezdu.
  • Nahlásit včas veškerá zdravotní omezení, alergie, apod.

DOMÁCÍ ÚKOL NA PRÁZDNINY:

  • počítání sestavy, vhodné zkoušet si figury ze sestavy vleže ve svíčce, ruce před zrcadlem
  • nácviky povinných figur žákyně A/ mladší žákyně
  • protahování do provazu a rozštěpu
  • mosty
  • baletka vleže
  • na fyzičku plavání, jízda na kole, turistika
  • posilování zejména středu těla

Opravdu dbejte na domácí přípravu. Již nyní jsou vidět rozdíly mezi děvčaty, která se doma pravidelně připravuje a která ne. Bohužel se tyto rozdíly v budoucnu budou pouze prohlubovat.


Naše ve školním roce 2019/2020 :  jedná se zatím pouze o předběžné informace!

Tým A= MŽ : Vanessa, Anežka, Majda, Lucka Kv, Ema, Týna, Tonička, Sofča, Lucka P.?, Bára? 🙂
Týmová sestava +povinné figury v kategorii mladší žákyně 
Klárka – postoupí ke starším žákyním

Tým B = ŽA: Šarlotka, Kája, Mari, Amálka, Viky, Adrianka 🙂 + budou doplněna o děvčata ze skupiny žabky
Zaměříme se zejména na základní polohy těla a ploutvové pohyby v synchronizovaném plavání. Zvládnutí figur žákyněk A + Týmová sestava 


INFORMACE PRO RODIČE:

Svoji dceru jste přihlásili do závodního oddílu akvabel. Na každý trénink má trenér připravený plán. Stejně tak máme rozepsaný plán na celou sezónu. Uvědomte si, že synchronizované plavání je kolektivní sport. Děvčata se začala učit týmovou sestavu i ve vodě. V každé hodině se naučí něco nového. V následujícím tréninku to zopakujeme a snažíme se zase pokračovat dál. Pokud někdo chybí, ovlivní to celý tým, což je nejméně 7 zbylých děvčat. Také slečna, která zrovna není na tréninku, se pak cítí odstrčená, že to neumí. Proto prosíme rodiče, aby děvčata omlouvala z tréninku opravdu pouze ze zdravotních důvodů. Děkujeme za pochopení.


V rámci suché přípravy mají děvčata 1x týdně gymnastiku a 1x týdně balet, kde se zaměřujeme v začátcích zejména na protahování těla.
Je však potřeba se protahovat jěště doma. Děvčata už dobře znají cviky na protahování a také je neustále opakujeme. Pokud budou cvičit pravidelně i doma, tak pro ně gymnastická hodina nebude takový „strašák“. Není potřeba doma cvičit hodinu každý den, ale základní protažení zabere cca 10-15 minut.. např. večer u pohádky, večerníčku apod., ale alespoň 2x týdně ve dny mimo trénink. Správně zvládnutý provaz na obě nohy, rozštěp, most je nutnou součástí tréninku akvabel.
Prosím Vás, rodiče, o dohled nad cvičením Vaší dcery.  Každý měsíc budeme provádět testy, kde budeme měřit provazy a rozštěpy.


Také Vás prosím o dohled nad stravou a pitným režimem děvčat. Tréninky začínají vždy suchou přípravou a následuje minimálně 1 hodina ve vodě, což je pro děvčata náročné.  Ať mají s sebou vždy svačinu, nejlépe lehce stravitelnou a rychle uspokojující pocit hladu. Např. banán, hroznové víno, 100% džus, přesnídávka. K pití může být voda, džus, šťáva,


OMLUVY – všechny tréninky jsou povinné! Omluvou je pouze nemoc nebo vážný rodinný důvod. Prosíme rodiče, aby toto vzali na vědomí a snažili se tak svůj čas uspořádat. Na každý trénink připravujeme tréninkové plány, kde počítáme s konkrétními počty a zároveň pro samotné akvabelky je dobré, když neztrácejí tréninkové tempo. Prosíme i o informování, že Vaše dcera do vody nepůjde, ale tréninku se zúčastní na suchu. Veškeré omluvy či změny nutné nahlásit vždy včas a to po telefonu na tel. číslo 604 28 77 88 – Tušlová Iva.

Úterý
sraz 15:50 ve vestibulu Domu dětí a mládeže Beta, Štolbova 2665, Pardubice (vedle bazénu)
16:00 – 16:45 suchá příprava – balet TÝM A/ počítání sestavy TÝM B
16:45 – 17:30 suchá příprava – balet TÝM B/ počítání sestavy TÝM A
společný přesun na bazén
17:45-19:00 voda
19:15 předání dětí ve vestibulu akvacentra PCE

Pátek
sraz 16:20 ve vestibulu Domu dětí a mládeže Beta, Štolbova 2665, Pardubice (vedle bazénu)
16:30 – 17:15 gymnastika
17:30 – 19:00 voda
19:15 předání dětí ve vestibulu akvacentra PCE

Neděle

sraz: 7:50 ve vestibulu akvacentra PCE
8:30 – 10:00 voda- jedná se o povinný trénink – nutný k nácviku týmové sestavy, máme možnost plavat na prostoru
10:15 předání dětí ve vestibulu akvacentra PCE


!!! ještě na bazéně překontrolujte, že vaše dcera má sbalené všechny věci !!!

 —————————————————————————————————-

Povinná výbava

pití – alespoň 0,5 l bez bublinek, coca-cola nevhodná – prosím, ať děvčata nezapomínají!
svačina – vhodné hroznové víno, banány, celozrné pečivo se šunkou sýrem, musli tyčinky
balet/ gymnastika: přiléhavé tričko, elasťáky – délka jistě přes kolena, ponožky nebo baletní piškotky, vlasy stažené do culíku + sponky!!!
voda: plavky, brejličky, čepička, skřipec, pantofle, ručník

Iva Tušlová, Kateřina Holubová, Lenka Semencová, Adéla Blumelová

Baletka: Faltejsková Kateřina

Gymnastka: Maaria Khrabrová

Komentáře jsou vypnuty.