Želvičky – mladší žákyně

informacerozpis tréninků+ členkyzávodytrenérky

Memoriál Míly Heršálkové 2020 – Brno – 25.1.2020

Odjezd v 5:00 hodin od Ideonu, doprava zajištěna společností p. Vašáka
sraz cca 10 minut před odjezdem
Příjezd cca 21 – 21:30 hodin k Ideonu (při odjezdu z Brna pošleme sms)
S sebou: plavky na rozplavbu + černé plavky na PF, skřipec ( i náhradní), bílá čepička, brejličky, ručník nebo župan, pantofle, oddílové tričko, černé elasťáky. Jídlo a pití na celý den.
Cena: 420 Kč  – prosím uhraďte do 19. ledna 2020 na č. účtu klubu 1202967329/0800, variabilní symbol: 900, do zprávy pro příjemce uveďte jméno členky + synchro. (V ceně je zahrnuta doprava. Startovné 300 Kč hradí za každou závodnici klub.)
Neděle 26.1.2020 volno po závodech 🙂


PRÁZDNINY:

Pololetní prázdniny  31.1. – trénink
Jarní prázdniny  pátek 7./8. – 16.2. včetně – volno 🙂
Velikonoční prázdniny 9. -13.4. – trénink

Letní soustředění 2020:  19.8. – 28.8.2020 – povinné pro všechny!


Platba příspěvků na 2. pololetí 2019/2020do 29.2.2020 uhraďte prosím 3200 Kč na č.účtu 1202967329/0800, variabilní symbol: 900, do zprávy pro příjemce uveďte jméno členky + synchro


INFORMACE PRO RODIČE:

Svoji dceru jste přihlásili do závodního oddílu akvabel. Na každý trénink má trenér připravený plán. Stejně tak máme rozepsaný plán na celou sezónu. Uvědomte si, že synchronizované plavání je kolektivní sport. Děvčata se začala učit týmovou sestavu i ve vodě. V každé hodině se naučí něco nového. V následujícím tréninku to zopakujeme a snažíme se zase pokračovat dál. Pokud někdo chybí, ovlivní to celý tým, což je nejméně 7 zbylých děvčat. Také slečna, která zrovna není na tréninku, se pak cítí odstrčená, že to neumí. Proto prosíme rodiče, aby děvčata omlouvala z tréninku opravdu pouze ze zdravotních důvodů. Děkujeme za pochopení.


V rámci suché přípravy mají děvčata 1x týdně gymnastiku a 1x týdně balet, kde se zaměřujeme v začátcích zejména na protahování těla.
Je však potřeba se protahovat jěště doma. Děvčata už dobře znají cviky na protahování a také je neustále opakujeme. Pokud budou cvičit pravidelně i doma, tak pro ně gymnastická hodina nebude takový „strašák“. Není potřeba doma cvičit hodinu každý den, ale základní protažení zabere cca 10-15 minut.. např. večer u pohádky, večerníčku apod., ale alespoň 2x týdně ve dny mimo trénink. Správně zvládnutý provaz na obě nohy, rozštěp, most je nutnou součástí tréninku akvabel.
Prosím Vás, rodiče, o dohled nad cvičením Vaší dcery.  Každý měsíc budeme provádět testy, kde budeme měřit provazy a rozštěpy.


Prosíme Vás o dohled nad stravou a pitným režimem děvčat.
Tréninky začínají vždy suchou přípravou a následuje alespoň 1 hodina ve vodě, což je pro děvčata náročné.  Proto je potřeba myslet na správné složení stravy, aby měla dostatek potřebné energie.
Na každý trénink je vhodné mít s sebou svačinu, nejlépe lehce stravitelnou a rychle uspokojující pocit hladu. Např. banán, hroznové víno, přesnídávka, sacharidový nápoj, sportovní tyčinka, hroznový cukr.
K pití nejlépe voda slazená šťávou, čaj s medem, ředěný 100% džus, minimálně v poměru 2:1 (voda:džus). S sebou alespoň 1 litr tekutin. I ve vodě dochází k pocení. Prosíme vše v nerozbitných lahvičkách!
Snídaně: např. bílé/ tmavé pečivo se šunkou a sýrem (celozrnné pečivo pro horší stravitelnost před tréninkem není vhodné), obilné směsi s mlékem, rýžová kaše s medem a rozinkami, ovoce, bílý jogurt slazený medem nebo marmeládou, pudink s ovocem. Je mnohem lepší snídat i bábovku než jít na trénink bez snídaně. Nevhodná: zelenina, uzenářské produkty
Večeře: nejdůležitější strava v průběhu dne při tréninku, nutné doplnit zejména bílkoviny.
Strava na závody: děvčata na závodech dopoledne absolvují povinné figury. V odpoledních někdy až večerních hodinách teprve plavou sestavu. Nutné dbát na dostatek tekutin, ovoce – banán, přesnídávky, sportovní tyčinky, hroznový cukr, na oběd s sebou vhodné těstoviny/rýže s vařenou zeleninou, těstoviny s kečupem a sýrem nebo rýžový nákyp, pečivo se šunkou a sýrem.
Další potřebné informace naleznete zde: https://www.scpap.cz/dokumenty/Strava-plavcu.pdf


OMLUVY – všechny tréninky jsou povinné! Omluvou je pouze nemoc nebo vážný rodinný důvod. Prosíme rodiče, aby toto vzali na vědomí a snažili se tak svůj čas uspořádat. Na každý trénink připravujeme tréninkové plány, kde počítáme s konkrétními počty a zároveň pro samotné akvabelky je dobré, když neztrácejí tréninkové tempo. Prosíme i o informování, že Vaše dcera do vody nepůjde, ale tréninku se zúčastní na suchu. Veškeré omluvy či změny nutné nahlásit vždy včas a to po telefonu na tel. číslo 774266993 – Blümelová Adéla.


Členky želvičky = skupina 2:

Čadová, Krupařová, Kvíderová, Nechvílová, Pavolková, Šimková, Rykrová, Večeřová E., Vítková.

Úterý
sraz 15:50 v DDM beta, Štolbova 2. patro
16:00 – 16:45 balet
17:00 – 17:30 počítání sestavy
17:30 – 19:30 voda

Pátek
sraz 15:40 v DDM beta, Štolbova 2. patro!!!
15:50 – 16:50 gymnastika/ protahování
17:00 – 19:00 voda

Neděle
sraz 7:20 ve vestibulu Akvacentra
8:00 – 10:00 voda

Figury pro rok 2017 – 2021:
1. část   
2. část    

3. část

25. ledna 2020 – Memoriál Míly Heršálkové, Brno, Lesná
21. března 2020 – Memoriál Hany Cinkové, Praha Hloubětín
16. května 2020 – Perníkové srdce – Pardubice – prosíme rodiče o pomoc s chodem soutěže. Bez Vás nejsme schopni daný závod pořádat. Předběžný rozpis pro pomocníky 8 – 15 hodin.
30. května 2020 – Plzeňský pohár
6. června 2020 – Summer Cup, Olomouc – žákyně A povinné figury + tým

Všeobecné informace na závody:
Strava na závody:  Nutné dbát na dostatek tekutin, ovoce – banán, přesnídávky, sportovní tyčinky, hroznový cukr, na oběd s sebou vhodné těstoviny/rýže s vařenou zeleninou, těstoviny s kečupem a sýrem nebo rýžový nákyp, pečivo se šunkou a sýrem.

Co s sebou:

  • Plavky – 1x na rozplavbu a 1x černé plavky na povinné figury
  • Čepička – bílá na povinné figury
  • Skřipce i náhradní, brejličky
  • Pantofle, teplé ponožky, tepláková souprava

Hlavní trenér: Blümelová Adéla, t.č. 774266993
Asistent: Štíková Bára, Tušlová Iva
Balet: Faltejsková Kateřina

Komentáře jsou vypnuty.