Želvičky – mladší žákyně

informacerozpis tréninků+ členkyzávodytrenérky

 

Poslední trénink – NEDĚLE 28.6.2020 – konec 10:00


Povinné letní soustředění 2020   

Pardubice

17. – 22. 8  – 2008 ročníky Rozpis 2008 PCE
19. – 22. 8. – 2009 + 2010 ročníky Rozpis 2009-2010 PCE

Hodonín 

23. – 28.8.2020
odjezd neděle 23.8 sraz v 10:00 hod. vlakové nádraží PCE u knihkupectví

příjezd Pátek 28.8 na vlakové nádraží PCE v 18:16 hod.
 Co s sebou na soustředění nezapomenout (PDF)
– Prohlášení_rodičů_-_bezinfekčnost (PDF)
– Potvrzení o zdravotní způsobilosti dítěte – vydává dětský lékař – v den odjezdu odevzdat kopii

* Cena 3500, zašlete na účet klubu 1202967329/0800 do 30.6.2020
variabilní symbol:  901
zpráva pro příjemce : jméno dítěte


Důležité informace
* Od letního soustředění děvčata rok narození 2008 budou přeřazeny do starší kategorie. 
Podzim 2020 poplavou ještě povinné figury a tým za mladší žákyně – povinné tréninky od září 2020 – út+st+pá+ne.
Od ledna 2021 jsou děvčata věkově již v kategorii starší žákyně.
* Děvčata rok narození 2009 + 2010 tréninky út, st (duo), pá, ne

Prázdniny školního roku 2020/2021:
28.9. – státní svátek – trénink
29.10. – 1.11. podzimní prázdniny – trénink
23.12. – 1.1.2021 vánoční prázdniny – volno
29.1. pololetní prázdniny – trénink
15. – 21.2. jarní prázdniny – volno
1. – 5.2. velikonoce – trénink


Příspěvky na 1. pol. 2020/2021
Příspěvky na 1. pololetí školního roku 2020/2021 budou sníženy o poměrnou částku, kdy byly tréninky přerušeny kvůli  nouzovému stavu.

INFORMACE PRO RODIČE:

Svoji dceru jste přihlásili do závodního oddílu akvabel. Na každý trénink má trenér připravený plán. Stejně tak máme rozepsaný plán na celou sezónu. Uvědomte si, že synchronizované plavání je kolektivní sport. Děvčata se začala učit týmovou sestavu i ve vodě. V každé hodině se naučí něco nového. V následujícím tréninku to zopakujeme a snažíme se zase pokračovat dál. Pokud někdo chybí, ovlivní to celý tým, což je nejméně 7 zbylých děvčat. Také slečna, která zrovna není na tréninku, se pak cítí odstrčená, že to neumí. Proto prosíme rodiče, aby děvčata omlouvala z tréninku opravdu pouze ze zdravotních důvodů. Děkujeme za pochopení.


V rámci suché přípravy mají děvčata 1x týdně gymnastiku a 1x týdně balet, kde se zaměřujeme v začátcích zejména na protahování těla.
Je však potřeba se protahovat jěště doma. Děvčata už dobře znají cviky na protahování a také je neustále opakujeme. Pokud budou cvičit pravidelně i doma, tak pro ně gymnastická hodina nebude takový „strašák“. Není potřeba doma cvičit hodinu každý den, ale základní protažení zabere cca 10-15 minut.. např. večer u pohádky, večerníčku apod., ale alespoň 2x týdně ve dny mimo trénink. Správně zvládnutý provaz na obě nohy, rozštěp, most je nutnou součástí tréninku akvabel.
Prosím Vás, rodiče, o dohled nad cvičením Vaší dcery.  Každý měsíc budeme provádět testy, kde budeme měřit provazy a rozštěpy.


Prosíme Vás o dohled nad stravou a pitným režimem děvčat.
Tréninky začínají vždy suchou přípravou a následuje alespoň 1 hodina ve vodě, což je pro děvčata náročné.  Proto je potřeba myslet na správné složení stravy, aby měla dostatek potřebné energie.
Na každý trénink je vhodné mít s sebou svačinu, nejlépe lehce stravitelnou a rychle uspokojující pocit hladu. Např. banán, hroznové víno, přesnídávka, sacharidový nápoj, sportovní tyčinka, hroznový cukr.
K pití nejlépe voda slazená šťávou, čaj s medem, ředěný 100% džus, minimálně v poměru 2:1 (voda:džus). S sebou alespoň 1 litr tekutin. I ve vodě dochází k pocení. Prosíme vše v nerozbitných lahvičkách!
Snídaně: např. bílé/ tmavé pečivo se šunkou a sýrem (celozrnné pečivo pro horší stravitelnost před tréninkem není vhodné), obilné směsi s mlékem, rýžová kaše s medem a rozinkami, ovoce, bílý jogurt slazený medem nebo marmeládou, pudink s ovocem. Je mnohem lepší snídat i bábovku než jít na trénink bez snídaně. Nevhodná: zelenina, uzenářské produkty
Večeře: nejdůležitější strava v průběhu dne při tréninku, nutné doplnit zejména bílkoviny.
Strava na závody: děvčata na závodech dopoledne absolvují povinné figury. V odpoledních někdy až večerních hodinách teprve plavou sestavu. Nutné dbát na dostatek tekutin, ovoce – banán, přesnídávky, sportovní tyčinky, hroznový cukr, na oběd s sebou vhodné těstoviny/rýže s vařenou zeleninou, těstoviny s kečupem a sýrem nebo rýžový nákyp, pečivo se šunkou a sýrem.
Další potřebné informace naleznete zde: https://www.scpap.cz/dokumenty/Strava-plavcu.pdf


OMLUVY – všechny tréninky jsou povinné! Omluvou je pouze nemoc nebo vážný rodinný důvod. Prosíme rodiče, aby toto vzali na vědomí a snažili se tak svůj čas uspořádat. Na každý trénink připravujeme tréninkové plány, kde počítáme s konkrétními počty a zároveň pro samotné akvabelky je dobré, když neztrácejí tréninkové tempo. Prosíme i o informování, že Vaše dcera do vody nepůjde, ale tréninku se zúčastní na suchu. Veškeré omluvy či změny nutné nahlásit vždy včas a to po telefonu na tel. číslo 774266993 – Blümelová Adéla.


Členky želvičky = skupina 2:

Krupařová, Kvíderová, Nechvílová, Pavolková, Šimková, Rykrová, Večeřová E., Vítková., Tomášková, Černá, Papoušková

Dle současného stavu rozpis viz aktuality!

Úterý
sraz 15:50 v DDM beta, Štolbova 2. patro
16:00 – 16:45 balet
17:00 – 17:30 počítání sestavy
17:30 – 19:30 voda

Pátek
sraz 15:40 v DDM beta
15:50 – 16:50 gymnastika/ protahování
17:00 – 19:00 voda

Neděle
sraz 7:20 ve vestibulu Akvacentra
8:00 – 10:00 voda

10.října 2020 – Perníkové srdce – Pardubice, bazén 25 metrů
Polovina října 2020 MČR MŽ + JUN (ještě bude upřesněno)

7. – 8. listopad 2020 MČR SŽ + SEN Brno – Lužánky
14. listopadu 2020 – Táborský pohár – Tábor

4. – 6. prosince 2020 – Vánoční cena Prahy 2020 Praha, Hloubětín


Figury pro rok 2017 – 2021:
1. část   
2. část    

3. část

Všeobecné informace na závody:
Strava na závody:  Nutné dbát na dostatek tekutin, ovoce – banán, přesnídávky, sportovní tyčinky, hroznový cukr, na oběd s sebou vhodné těstoviny/rýže s vařenou zeleninou, těstoviny s kečupem a sýrem nebo rýžový nákyp, pečivo se šunkou a sýrem.

Co s sebou:

  • Plavky – 1x na rozplavbu a 1x černé plavky na povinné figury
  • Čepička – bílá na povinné figury
  • Skřipce i náhradní, brejličky
  • Pantofle, teplé ponožky, tepláková souprava

Hlavní trenér: Blümelová Adéla, t.č. 774266993
Asistent: Štíková Bára, Tušlová Iva
Balet: Faltejsková Kateřina

Komentáře jsou vypnuty.