Želvičky – mladší žákyně

informacerozpis tréninků+ členkyzávodytrenérky

PLATNÉ !!!!    SPORTOVNÍ PROHLÍDKA – čtvrtek 5. listopadu 2020
MUDr. Vrbica Tomáš, Poliklinika Kolf – https://www.rehabium.cz/kontakt.html

13:00 Antonie, Sofie, Ema, Marina, Amálie
14:00 Šarlota, Adriana

S sebou: sportovní obuv, elasťáky, tričko, vyplněný dotazník + souhlas rodičů ke stažení zde:  https://www.rehabium.cz/ke-stazeni.html a jistě přítomen zákonný zástupce dítěte


Prázdniny školního roku 2020/2021:
29.10. – 1.11. podzimní prázdniny – trénink
23.12. – 1.1.2021 vánoční prázdniny – volno
29.1. pololetní prázdniny – trénink
15. – 21.2. jarní prázdniny – volno
1. – 5.2. velikonoce – trénink


INFORMACE PRO RODIČE:

Svoji dceru jste přihlásili do závodního oddílu akvabel – všechny tréninky jsou povinné. Omluvou je pouze nemoc nebo vážný rodinný důvod. Prosíme rodiče, aby toto vzali na vědomí a snažili se tak svůj čas uspořádat. Na každý trénink má trenér připravený plán.  Synchronizované plavání je kolektivní sport. Děvčata se v každé hodině naučí něco nového. Pokud někdo chybí, může se pak cítit odstrčený, že to neumí. Proto prosíme rodiče, aby děvčata omlouvala z tréninku opravdu z vážných důvodů. Prosíme i o informování, že Vaše dcera do vody nepůjde, ale tréninku se zúčastní na suchu!!! Děkujeme za pochopení.


V rámci suché přípravy mají děvčata 1x týdně gymnastiku a 1x týdně balet, kde se zaměřujeme v začátcích zejména na protahování těla.
Je však potřeba se protahovat ještě doma. Děvčata už dobře znají cviky na protahování a také je neustále opakujeme. Pokud budou cvičit pravidelně i doma, tak pro ně gymnastická hodina nebude takový „strašák“. Není potřeba doma cvičit hodinu každý den, ale základní protažení zabere cca 10-15 minut.. např. večer u pohádky, večerníčku apod., ale alespoň 2x týdně ve dny mimo trénink. Správně zvládnutý provaz na obě nohy, rozštěp, most je nutnou součástí tréninku akvabel.
Prosím Vás, rodiče, o dohled nad cvičením Vaší dcery.  Každý měsíc budeme provádět testy, kde budeme měřit provazy a rozštěpy.


Prosíme Vás o dohled nad stravou a pitným režimem děvčat.
Tréninky začínají vždy suchou přípravou a následuje alespoň 1 hodina ve vodě, což je pro děvčata náročné.  Proto je potřeba myslet na správné složení stravy, aby měla dostatek potřebné energie.
Na každý trénink je vhodné mít s sebou svačinu, nejlépe lehce stravitelnou a rychle uspokojující pocit hladu. Např. banán, hroznové víno, přesnídávka, sacharidový nápoj, sportovní tyčinka, hroznový cukr.
K pití nejlépe voda slazená šťávou, čaj s medem, ředěný 100% džus, minimálně v poměru 2:1 (voda:džus). S sebou alespoň 1 litr tekutin. I ve vodě dochází k pocení. Prosíme vše v nerozbitných lahvičkách!
Snídaně: např. bílé/ tmavé pečivo se šunkou a sýrem (celozrnné pečivo pro horší stravitelnost před tréninkem není vhodné), obilné směsi s mlékem, rýžová kaše s medem a rozinkami, ovoce, bílý jogurt slazený medem nebo marmeládou, pudink s ovocem. Je mnohem lepší snídat i bábovku než jít na trénink bez snídaně. Nevhodná: zelenina, uzenářské produkty
Večeře: nejdůležitější strava v průběhu dne při tréninku, nutné doplnit zejména bílkoviny.
Strava na závody: děvčata na závodech dopoledne absolvují povinné figury. V odpoledních někdy až večerních hodinách teprve plavou sestavu. Nutné dbát na dostatek tekutin, ovoce – banán, přesnídávky, sportovní tyčinky, hroznový cukr, na oběd s sebou vhodné těstoviny/rýže s vařenou zeleninou, těstoviny s kečupem a sýrem nebo rýžový nákyp, pečivo se šunkou a sýrem.
Další potřebné informace naleznete zde: https://www.scpap.cz/dokumenty/Strava-plavcu.pdf


OMLUVY – všechny tréninky jsou povinné! Omluvou je pouze nemoc nebo vážný rodinný důvod. Prosíme rodiče, aby toto vzali na vědomí a snažili se tak svůj čas uspořádat. Na každý trénink připravujeme tréninkové plány, kde počítáme s konkrétními počty a zároveň pro samotné akvabelky je dobré, když neztrácejí tréninkové tempo. Prosíme i o informování, že Vaše dcera do vody nepůjde, ale tréninku se zúčastní na suchu. Veškeré omluvy či změny nutné nahlásit vždy včas a to po telefonu na tel. číslo 774266993 – Blümelová Adéla.


Úterý
sraz 15:35 v DDM beta, Štolbova 2. patro
15:45-16:30 balet, 16:30,17:30 počítání
17:30-19:30 voda

Středa
sraz 16:50 Akvacentrum
17 – 18 kondiční plavání
(DUO – konec v 19:00)

Pátek
sraz 15:40 v DDM beta
15:50 – 16:50 gymnastika/ protahování
17:00 – 19:00 voda

Neděle
sraz 7:20 ve vestibulu Akvacentra
8:00 – 10:00 voda

10.října 2020 – Perníkové srdce – Pardubice, bazén 25 metrů
– soutěžit bude Amálka, Mari, Adri, Šarlot, Simča a Terezka
– povinná pomoc všech děvčat s chodem závodů.

MČR MŽ – 17. – 18. října 2020 Olomouc
– zúčastní se duo Bára a Lucka P. – předplavkyně DUO + povinné figury Bára

14. listopadu 2020 – Táborský pohár – Tábor
– poplave se tým MŽ (složení Bára, Vaness K, Lucky P a K, Magda, Ema, Sofi, Toni) + povinné figury (Mari, Ami, Adri, Simča, Terezka, Šarlotka)


Figury pro rok 2017 – 2021:
1. část   
2. část    

3. část

Všeobecné informace na závody:
Strava na závody:  Nutné dbát na dostatek tekutin, ovoce – banán, přesnídávky, sportovní tyčinky, hroznový cukr, na oběd s sebou vhodné těstoviny/rýže s vařenou zeleninou, těstoviny s kečupem a sýrem nebo rýžový nákyp, pečivo se šunkou a sýrem.

Co s sebou:

  • Plavky – 1x na rozplavbu a 1x černé plavky na povinné figury
  • Čepička – bílá na povinné figury
  • Skřipce i náhradní, brejličky
  • Pantofle, teplé ponožky, tepláková souprava

Hlavní trenér: Blümelová Adéla, t.č. 774266993
Asistent: Štíková Bára, Tušlová Iva
Balet: Markéta Papadopulo

Komentáře jsou vypnuty.